Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close
 

Aktualności

01 luty 2013
Nowy nr infolinni INVICTA

W trosce o najwyższą jakość obsługi w lutym INVICTA uruchomiła nowoczesne call center. Od 1  lutego 2013 roku Pacjenci oraz partnerzy INVICTA mogą skontaktować się z pracownikami firmy dzwoniąc na  numer – 58 58 58 800.

 

W ramach call center – dzwoniąc na jeden ‘złoty numer’ –  każda osoba skontaktuje się w łatwy sposób z wybraną placówką lub jednostką administracyjną firmy. Nowe rozwiązanie podniesie komfort kontaktu oraz przyśpieszy wiele procesów. Dotychczasowe numery do konkretnych placówek oraz numery wewnętrzne będą nieczynne. Wszystkie rozmowy obsługiwać będzie system umożliwiający – po tonowym wybraniu odpowiedniej opcji - przekierowanie sprawy do właściwej osoby.

 

Dzięki wyodrębnieniu części dedykowanej rejestracji wizyt w konkretnych Klinikach, proces umawiania spotkań z lekarzem i zabiegów przebiegać będzie znaczeni szybciej. Przejrzysta struktura call center umożliwi także łatwiejsze nich dotychczas rozwiązanie problemu dzwoniącego czy dostęp do informacji. – mówi Jakub Dejewski, Dyrektor Marketingu INVICTA.

 

Nowa infolinia INVICTA – za sprawą monitoringu rozmów - pozwoli również na weryfikację jakości obsługi i jej doskonalenie.



Powrót do aktualności