Oceń nas - Ankieta Anonimowa
Wypełnij anonimową ankietę. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
wypełnij ankietę...
Jakość dla Pacjenta
Skuteczny System Zarządzania Jakością i Środowiskiem gwarantuje naszym Pacjentom:
- monitorowanie procesów wpływających na jakość świadczonych usług w celu zapewnienia, że wymagania klienta spełnione są na każdym etapie realizacji usługi,
- słuchanie ,,głosu klienta”-wszystkie informacje docierające do nas od klienta są wnikliwie analizowane, by jak najlepiej dostosować nasze usługi do jego potrzeb,
- skuteczne zarządzanie procesami mającymi wpływ na jakość dostarczanych usług,
- zaangażowanie pracowników INVICTY w uzyskiwaniu zadowolenia klienta,
- dążenie do ciągłego zwiększania satysfakcji klienta przez ciągłe doskonalenie oferowanych usług,
- skuteczne reagowanie na życzenia, uwagi i reklamacje klientów,
- zgodność oferowanych usług z wymaganymi przepisami,
- kompetentny personel rozumiejący znaczenie wymagań klienta,
- skuteczną komunikację,
- sprawną procedurę rozpatrywania reklamacji,
- pewność, że wszystkie świadczone przez nas usługi wykonujemy w sposób możliwie najbardziej przyjazny dla środowiska.
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
BIURO ZARZĄDU
Polna 64, Sopot, tel. 58 58 58 810,
invicta@invicta.pl
Katarzyna Makowska
Manager ds. Komunikacji i PR
tel. 885 804 382
katarzyna.makowska@invicta.pl
MEDYCYNA ESTETYCZNA - NOWOŚĆ
Zapraszamy do Kliniki Anti-Aging INVICTA w Gdańsku.
Medycyna Estetyczna
Laseroterapia
Kosmetyka Profesjonalna.
więcej...