Nasz serwis używa plików cookie do prawidłowego działania strony. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz wyłączyć obsługę plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej.
Close

Invicta

Zaloguj się do: Invicta Online

Jakość dla Pacjenta

 

Skuteczny System Zarządzania Jakością i Środowiskiem gwarantuje naszym Pacjentom:

  • monitorowanie procesów wpływających na jakość świadczonych usług w celu zapewnienia, że wymagania klienta spełnione są na każdym etapie realizacji usługi,
  • słuchanie ,,głosu klienta”-wszystkie informacje docierające do nas od klienta są wnikliwie analizowane, by jak najlepiej dostosować nasze usługi do jego potrzeb,
  • skuteczne zarządzanie procesami mającymi wpływ na jakość dostarczanych usług,
  • zaangażowanie pracowników INVICTY w uzyskiwaniu zadowolenia klienta,
  • dążenie do ciągłego zwiększania satysfakcji klienta przez ciągłe doskonalenie oferowanych usług,
  • skuteczne reagowanie na życzenia, uwagi i reklamacje klientów,
  • zgodność oferowanych usług z wymaganymi przepisami,
  • kompetentny personel rozumiejący znaczenie wymagań klienta,
  • skuteczną komunikację,
  • sprawną procedurę rozpatrywania reklamacji,
  • pewność, że wszystkie świadczone przez nas usługi wykonujemy w sposób możliwie najbardziej przyjazny dla środowiska.

  

CERTYFIKAT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

BIURO ZARZĄDU
Trzy Lipy 3, tel. 58 58 58 810,
Fax 58 746 30 01
invicta@invicta.pl


KONTAKT DLA MEDIÓW
Katarzyna Goch, tel. 784 375 922  
katarzyna.goch@invicta.pl


 

MEDYCYNA ESTETYCZNA - NOWOŚĆ

Zapraszamy do Kliniki Anti-Aging INVICTA w Gdańsku.
Medycyna Estetyczna
Laseroterapia
Kosmetyka Profesjonalna.


więcej...